We are FAMILY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 6

Happy 5th Month Damia Aleesya

Assalamualaikum readers,

Mia dah masuk 5 bln...yeay!! Alhamdulillah.. dan ini bermakna, dah 5 bulan Mia membesar dengan mummy's milk, TANPA campuran formula milk!! - well, mungkin bagi sesetengah parents itu adalah perkara biasa, tapi bagi aku itu satu pencapaian dan usaha aku untuk menyusukan Mia until 2 yrs - InsyaA..(cuma mummy yang fully breastfeed jer tau apa maksud 'usaha' aku tu.. )

Banyak nak citer..xtau nak mula dari mana..cumanya banyak 'present' baru yang mummy beli untuk pastikan Mia dapat yang terbaik daripada mummy & daddy..nantilah, bila ada kesempatan aku akan upload 'gadget2' terbaru ni..hehe.

Bulan ini juga, aku dah 'move-out' daripada umah mama & abah. Maknanya, permulaan baru untuk family aku & hazrul..memang diakui, memula susah..tapi alah bisa, tegal biasa..aku akan adopt, InsyaAllah..(i am.. :)) )

InsyaA, next entry aku akan upload semua2 yang ku maksudkan di atas..

p/s - Ku berblogging di Temerloh sebab ada meeting until Saturday...1st time tinggalkan Mia..sedihnya...


No comments: