We are FAMILY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 30

Goodbye Kota Kemuning..

Esok, (31 July 2009) merupakan hari terakhir aku and Damia duduk kat umah mama and abah kat Shah Alam. Esok juga adalah :


a) hari terakhir Mia di Nursery Kota Kemuning (lepas ni Mia school kat Setia Alam ye syg..)
b) hari terakhir Mia balik merasa balik awal dari nursey (lepas ni Mummy amik Mia kul 6.00pm ye sayang..)

Hmm..ntahlah. Sedih sebenarnya. Tapi, inilah kehidupan kan..takkan selamanya aku nak mengharapkan mama & abah (walaupun sungguh selesa sebab Mia dibawah jagaan family sendiri)
Well, aku n hubby kenalah blajar berdikari..jangan terus-terusan menyusahkan orang tua kan..
Apapun, untuk mama and abah (and ayun juga), if u all read this, Hani nak cakap thank you banyak-banyak. Untuk selama hampir 5 bulan Hani menyusahkan mama n abah, minta maaf and halalkan semuanya ye. Memang tak terbalas segala apa yang u all dah buat dan bantu selama ini. Doakan segalanya berjalan lancar selepas ini..
Memanglah lepas ni masih boleh balik umah mama kan, tapi surelah tak sama..Well, honestly aku memang sedih..sedih dengan perubahan yang akan berlaku. Sian kat Mia at the same time.. Tapi takkanlah aku nak biarkan hubby duk sorang2 pulak tanpa kitorang berdua..


Betapa sukarnya keadaan ini...

Mia & atuk (gambar Mia & nenek xde dalam simpananku..Nanti ku cari n upload)

Banyak sebenarnya yang mama & abah dah buat/bantu aku..tak tertulis sebab terlalu banyak. Apa yang aku tulis kat sini cuba cebisan sahaja. Sekadar meluahkan rasa sedih aku sahaja.. :((


2 comments:

Lyn Sahadan said...

Samalah, aku teramat faham sangat. Till now still depend on my mother to fetch adam from baby sitter house :))Later klu mak aku dah pindah, emmm...knalah menjadi 100% indie. Yang penting we loves our parents so MUCH!!

HANIZA HUSSIN said...

lyn : Betul tu..tambah2 bila dah ada anak sendiri, lagilah kita appriciate our parents kan..