We are FAMILY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 3

Busy atau aku 'M"??

Assalamualaikum readers...

Waduh2...lama sungguh aku tak publish entry baru yer.. banyak sebenarnya nak cerita-cerita.. tapi xde mood nak mengupdate blog sendiri...

Antara list Things To Do aku :
Hutang aku -> aku masih berhutang untuk:

  • Upload gadget-gadget baru yang aku beli masa aku pindah masuk umah Puncak Alam.
  • Aku tak tulis lagi entry masa Mia 5mths.
  • Aku tak cerita lagi masa Mia kena tinggal sebab aku g meeting kat Temerloh/my BF journal@ Temerloh
  • Aktiviti cuti-cuti Malaysia aku @ Lumut
  • Entry Mia 6 mths
  • Iftar @ Dewan Perdana Felda

Isy..cukuplah tu..makin panjang pulak listnya.. bukan apa, aku sebenarnya xde mood langsung nak update..satunya sebab kat umah xde internet access (kalau ada pun, aku xde masa nak online pun...balik keje dah penat, nak layan si Mia bambam lagi..). Lagi satu, bila aku update kat opis, nak upload pic lak xleh. sebab? semua gambar aktiviti persatuan dsb ada dalam laptopku..huhu.

Tapi, disebabkan aku tgk rakan-rakan seperjuangan (Esp : Mariani) asyik mengupdate blognya...jeles plak rasanya..

Takpe..takpe..akan ku kejar sikit2 untuk update blogku..

Sementara itu, silalah menjamu mata dengan gambar Mia bambam (tiap-tiap hari mummy rindu kat Mia..xsabar nak balik keje..mmuah!)

Gambar diambil ketika Mia 5 mths ++

(dah pandai meniarap/duduk/merangkak.. juga pandai memilih orang sekarang.. :)) )

No comments: