We are FAMILY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 14

Love at First Sight..

Dulu, masa zaman-zaman bercinta, aku selalu cakap kat hubby yang aku xpercaya cinta pandang pertama.. Yelahkan, time tu bila cakap pasal cinta, xdelah plak terfikir jauh, cuma pikir cinta gf and bf aje..

Tapi sekarang, bila dah ada Damia, ternyata apa yang aku fikir dahulu meleset..tak sangka, banyak betul cinta n sayang yang aku nak bagi pada Damia..(siapa yg pernah jadi mummy jer yg faham apa aku rasa tau..hehe) Tak sangka, betapa cepatnya aku dah jatuh cinta kat budak sorang nih..rasa sayang tuh dah ada masa Damia belum lahir pun lagi..
Apapun, sekarang ku percaya wujudnya cinta pandang pertama itu..
(p/s : entry ni sebenarnya aku mula tulis masa Damia tgh tdo..Tengok Damia tdo lena macam tuh, buat aku rasa sayaaang sgt-sgt..tuh pasal berkobar-kobar nak tulis pasal nih..)
video

Klip video ni aku saja letak..one of my favourite...rindunya masa cuti pantang haritu!!! Dapat duk dengan Damia hari-hari...


1 comment:

my name is maa said...

Haaa..baru ko tau ek..tu la..dulu pantang nampak budak, muncung je..la ni dah ada anak sendiri, baru ko tau..wakakakakaka