We are FAMILY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 16

Xde rezeki..sedihnya..

Sedihnya..

Tu jerlah yang aku dapat cakap..huhu
Tadi (kul 12.30 t/hari) aku pumpinglah, cam biasakan...
pump..pump..pump.. 10-15 minit, aku stop..
Dapatlah dalam lebih kurang dalam 6.5oz. Aku pun agih-agihlah kat dalam botol (sebab aku simpan 3.5oz jer satu bekas)..so, dapatlah 2 botol sebab pagi tadi pumping pun ada balance kan..

1 botol selamat aku transfer dalam liner..alhamdulillah, rezeki Damia harini.
then, aku sediakan liner utk botol kedua....

dah bleh agak apa jadi kan...aku pun xtau apa yang aku terlanggar sampai TERtolak botol ke2 tu..dan makanya..tumpahlah 3.5oz susu....hua!!! sedihnya....

memang sedih sgtlah..sebab production aku ni xmenentu..kekadang dapat bawak balik 5 x 3.5oz, kekadang 4 1/2 botol x 3.5oz, kalau rezeki lebih, dapatlah 6 x 3.5oz..sebab tu setiap titik susu tu bermakna tau...
Tapi, kenalah redha...dah namanya pun xde rezeki..redha..redha..

Ni gambar selingan..pembaziran EBM di nursery Damia..time nih pun GERAM banget!!


No comments: