We are FAMILY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 25

Damia & Tina The Tiger

Minggu lepas (20 Jun 2009) aku pegi kenduri umah Shah dengan kengkawan Office..biasalah..mesti pegi lepas habis keja kan..

Memandangkan aku ni, kalau boleh nak kemana pun nak bawak si Damia, aku decide utk join carpool (kumpul kat HQ), naik keta Mar.. yelah, kenduri dahlah jauh, buatnya si Damia ngamuk ke, nak susu ke..x ke haru kan..

Tapi, setakat ni, Damia xpernah lagi ngamuk2 bila letak kat carseat..dia ok jer..cool..siap kekadang tu tertdo sendiri lagi..(maybe selesa sebab ada aircond..spoilt betul budak kecik ni..nak beraircond jerk, baru leh tdo lena..)

Walaupun camtu, perjalanan paling lama aku n Damia (aku drive, Damia kat carseat) adalah 30 - 45 min jer.. lama dari tu, xpernahlah lagi..

well, entry kali ni saja nak share video Damia tgh main dengan favourite toy dia, Tina The Tiger..


Video ni aku rakam masa lampu merah, otw balik dari kenduri Shah..nak balik umah dah..hehe (bahaya ke?)
Apapun, Budak ni memang cute kan?

No comments: